torsdag den 24. maj 2007

23 ting 24. maj - hvor er jeg nu - en statusrapport

Mit indlæg om, hvor langt jeg er nået, bliver kort. Jeg er tre uger bagud på grund af ferie, dels egen ferie dels andres ferie, hvilket betyder, at jeg har haft dage med extra vagter, heraf bl.a. en dag med vagt fra ankomst til afgang i virtuel og udlån. Dels er det årstiden for indsamling af informationer til efterårets folder for folkeuniversitetet. Det er altid slutningen af maj og slutningen af november, hvor der er brug for bare et par dages koncentreret arbejde med program. Desuden skal vi lige have sat Anne Lises afløser ind i folkeuniversitetsarbejdet, men når hun er kommet ind i det, skal det nok køre effektivt samt aflaste mig.

Så jeg må indrømme, at 23 ting og hjemmeside er jeg kommet bagud med, hvilket irriterer mig. Men mine hidtidige erfaringer med blog og googlemail osv. er, at det har da været til at finde ud af, især fordi jeg havde googlemail i forvejen, og har arbejdet med googledoc m.m.

Derfor: ferie, helligdage og extra vagter m.m. har sat mig bagud, og for at det ikke skal være løgn, har jeg ferie hele juni (minus 1. juni), og så skal jeg også lige finpudse indlæg til temadag næste onsdag.

Nå, man skal bevare modet, som sønderjyderne sagde under fremmedherredømmet, derfor regner jeg stærkt med at indhente det forsømte i juli og august -:).

Altså jeg glæder mig til at indhente det forsømte, og håber på en pause i de 23 ting, så jeg kan komme på omgangshøjde.

Ingen kommentarer: