onsdag den 18. april 2007

RSS

Nu har jeg også en RSS læser. Det var nemt nok, problemet er at huske, hvad man har og hvordan man kommer ind, men så længe man kan komme ind via sin googlekonto og finde et relevant logo, så går det nok. RSS'eren er dog lidt underlig. RSS "de 23 ting" er forsvundet, men jeg finder dem vel igen, om ikke andet kan Kalle eller andre hjælpe.
Jeg spekulerer dog på, hvad jeg egentlig skal bruge denne læser til, da jeg samtidig har stort set de samme feeds at gå ind på fra min personlige google forside: Esben Fjord, iRandersbib m.fl.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Google glemmer aldrig :)
Så de er ikke forsvundet - bare markeret som læste. De kan kaldes frem med en 'All' funktion (eller noget i den stil...)
Hvis der er indlæg, som du gerne vil kigge en anden gang, så stjernemarker dem og del dem evt. med verden via 'Share' faciliteten.